Specjalisci od Sex Dolls na polskim rynku

Gwarancja najniższej ceny

Ponad 1000 lalek w magazynie

Gwarancja i reklamacje

Często zadawane pytania dotyczące gwarancji i napraw.

Warunki gwarancji

Otrzymujesz 30-dniową gwarancję na wszystkie lalki erotyczne na wady produkcyjne, z wyjątkiem peruki, rzęs i sztucznych paznokci. Gwarancja obejmuje naprawę lub (częściową) wymianę produktu. Gwarancja traci ważność w przypadku niewłaściwego użytkowania lub niedbałej konserwacji; normalnego zużycia lub uszkodzenia spowodowanego złym zamiarem/zaniedbaniem (uszkodzenie spowodowane wodą, upadkiem i/lub uderzeniem); nieprzestrzeganiem lub nieprawidłowym przestrzeganiem instrukcji obsługi.

Gwarancja i naprawa

Naprawa w ramach gwarancji fabrycznej

Lalki erotyczne i torsy mogą być naprawiane bezpłatnie, pod warunkiem, że jest to objęte gwarancją producenta. Jeśli twoja lalka erotyczna zepsuje się w okresie gwarancyjnym i jest to wada produkcyjna, naprawa jest całkowicie bezpłatna. W zdecydowanej większości przypadków wyślemy Ci zestaw naprawczy, abyś mógł/a natychmiast ponownie użyć swojej lalki erotycznej. W przypadku bardziej złożonych problemów często prosimy Cię o przesłanie nam swojej lalki erotycznej, a także paragonu lub faktury zakupu. Twoja lalka erotyczna zostanie następnie naprawiona przez nasz serwis naprawczy.

Naprawa poza gwarancją fabryczną

Możesz również naprawić lalkę erotyczną poza okresem gwarancyjnym. Musisz za to zapłacić. Nawet jeśli usterka powstała z Twojej winy, możemy pomóc Ci ją naprawić. Zawsze z góry przedstawimy Ci niezobowiązującą wycenę. Na tej podstawie możesz zdecydować, czy chcesz naprawić swoją lalkę erotyczną, czy nie. Większość (drobnych) napraw możesz wykonać samodzielnie. Potrzebujesz porady na temat konserwacji i napraw? Następnie przeczytaj nasz blog na temat lalek erotycznych. Na naszym blogu zamieściliśmy dla Ciebie wszystkie ważne informacje!

Zgłoś naprawę

Rejestracja naprawy jest szybka i łatwa dzięki internetowemu formularzu kontaktowemu. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin!

Obsługa klienta

Produkt uszkodzony po dostarczeniu

Jeśli Twój produkt został dostarczony uszkodzony, oczywiście naprawimy go dla Ciebie. Aby to zrobić, skontaktuj się z Nami tak szybko, jak to możliwe. Pomóż nam, wysyłając zdjęcia usterki w celu wyjaśnienia. Ważne jest, abyś nie użył/a lalki erotycznej, w przeciwnym razie prawo do gwarancji zostanie utracone.

Złożenie skargi

Zawsze może się zdarzyć, że coś nie pójdzie zgodnie z planem. W przypadku reklamacji skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Otrzymasz od nas merytoryczną odpowiedź najpóźniej w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Jeśli naprawdę nie uda się rozwiązać Twojej skargi w sposób satysfakcjonujący, możliwe jest przekazanie sporu do mediacji za pośrednictwem ValuedShops.

Konsumenci w UE mogą również składać skargi za pośrednictwem platformy ODR Komisji Europejskiej. Platforma ODR jest dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/odr.

Obsługa i kontakt

Szybka konfiguracja na koncie

Śledzenie zamówienia, opłacanie faktur i zmiana danych

Potrzebujesz pomocy?

Chętnie służymy pomocą. Nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji każdego dnia roboczego.